The Scots Language Awards took place online on Saturday 24 October 2020, Galloway poet Stuart Paterson won ‘Scots Writer o the Year’.
Stuart told DGWGO “Sae it’s fair tae say Ah’m no jist chuffed & bee-heidit wi thon but Ah’m byornar gratefu tae aa thon whae votit fir me. Wirds cannae really pit owre jist hoo chuffed & gratefu Ah’m are. Thank ye that much, & thank ye faur ayont yon. It means that much tae me tae hae sic support & freenship. Here’s a link tae some grand press coverage fae the day. This isnae as much fir me as it is fir the Scots leid Ah speak, teach & luve sae much. Haud furrit freens & tak care o yersels an aa thir roon aboot ye. Noo mair nor ever. Cheers.”
Amongst the other winners was popular comedian Janey Godley who throughout lockdown has been very popular online with her videos voice overs of Scotlands First Minister, Nicola Sturgeos COVID briefings.
- The 12 Award Categories, Sponsors and Winners in full are:
- Scots Writer o the Year: Stuart Paterson
- Scots Media Person o the Year: Paul McNichol and Ronny Costello, Dode Fox Podcast, (Dundee Utd. Podcast)
- Scots Bairns Book o the Year, sponsored by Scottish Government: The Itchy Coo Book o Hans Christian Andersen’s Fairy Tales in Scots by various (Itchy Coo)
- Scots Speaker o the Year: Janey Godley
- Young Scots Writer sponsored by Education Scotland: Ciara Dillon
- Scots Teacher o the Year, sponsored by the Scottish Qualifications Authority: Claire Kerr, St Andrew’s Primary School
- Scots Schuil o the Year, sponsored by Itchy Coo and Black & White Publishing: Banff Academy, Aberdeenshire
- Scots Project o the Year: Wee Windaes – National Library of Scotland
- Scots Business o the Year: The Wee Book Company
- Scots Performer o the Year sponsored by Traditional Arts & Culture Scotland (TRACS): Iona Fyfe
- The Lifelang Achievement Award: Jack Stuart
- Janet Paisley Services to Scots sponsored by Creative Scotland: James Robertson
Congratulations to all the members who had books shortlisted in the Scots Bairns Book o the Year category:
- A Squatter o Bairn Rhymes by Stuart Paterson (Tippermuir)
- Asterix and the Olympic Gemmes by Matthew Fitt (Dalen Alba)
- Nib Nebs and the Last Berry by Susi Briggs (Curly Tale)
- Peppa and the Bonnie Unicorn by Thomas Clark (Black & White Publishing)
- Sonny and Me by Ross Sayers (Cranachan)
- The Itchy Coo Book o Hans Christian Andersen by various (Itchy Coo)
Cranachan Publishing was also nominated in the Scots Business o the Year category which The Wee Book Company won.
Itchy Coo and Black & White Publishing sponsored the Scots Schuil o the Year award.